بررسی رایگان سئو سایت با استفاده از QuickSprout Website Analyzer
نوشته شده توسط : افتخاری


ابزار QuickSprout از گروه ابزارهایی ابزار سئو  می‌باشند که تحلیل آنلاین تارنما را انجام میدهند. این ابزارهای ارزیابی بهینه سازی نگاهی جامع به وبسایت شما دارا‌هستند و با محاسبه کلی یک شیت و یا این که کل صفحه های گزارشی در موضوع seo، seo وبسایت، سرعت تارنما، لغات کلیدی، شبکه های مردمی و پیوند های وبسایت ارائه می‌دهد. همینطور شما حاذق خواهید بود که وبسایت خویش را در مقایسه با رقبا نظارت و ارزیابی نمائید.

ابزار بهینه سازی Schema Creator
با استعمال از این ابزار شما کار کشته خواهید بود که برای مطالب وبلاگ وب سایت و یا این که هر شیت دیگری یک اسکیما ساخت‌و‌ساز فرمائید و به طور استانداد روش اکران داده ها خویش در گوگل را بهبود بدهید.

ابزار similarweb
ابزار similarweb به شما امداد می نماید  که آمار ترافیک را برای هر دامنه و سایتی ملاحظه کنید و ترازو ورودی وب سایت ها را با هم مقایسه نمایید.

ابزار محاسبه بهینه سازی

xml sitemap با ابزار xml-sitemaps.com
ساخت‌و‌ساز نقشه تارنما برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو از اهمیت بسیار بالایی شامل است. از اینرو برای تولید نقشه وبسایت به طور آنلاین میتوانید وارد تارنما گردید و فقط با وارد کردن دامنه نقشه تارنما خویش را بسازید.

محاسبه آنلاین تارنما با seositecheckup
این ابزار از تیم ابزارهای بهینه سازی میباشد که با محاسبه سریع تارنما شما به خصوص کاغذ اساسی پارامترهای مهم و نکاتی که برای بهبود بهینه سازی داخلی بایستی اجرا خواهد شد را توضیح میدهد. امتیاز داده گردیده به وبسایت شما در میان صفر تا 100 میباشد که هر چه امتیاز کسب گردیده به 100 مجاورت خیس باشد بهتر میباشد. با به کارگیری از این ابزار نکاتی را هم که بایستی رعایت فرمائید به شما نشان داده گردد.

نظارت بک لینک و پیوند تارنما با ahrefs.com
ahrefs از ابزارهای غیر بدون‌پول بهینه سازی میباشد که برای آزمایش بدون پول نیز مایحتاج میباشد داده ها کارت اکانت خویش را نیز وارد نمایید. این ابزار برای ارائه بک پیوند ها نسبت به دیگر تارنما ها از تجهیزات فوق العاده ای برخوردار‌است و به جهت ظریف بودن ارائه گزارش های seo هواداران خاص خویش را دارااست. این وبسایت علاوه بر ارائه سرویس ها seo یک کدام از اصلی ترین مراجع فراگیری seo در عالم میباشد.

سود گیری:
گردآوری لیستی از ابزار های نظارت و چک seo وبسایت کاری مشقت بار میباشد و در‌این مقاله نمی گنجد به این دلیل که صد ها ابزار مشهور دردنیای اینترنت جان دار هست که اشخاص در اکنون استعمال از آنها می باشند. در‌این مقاله کارایی کردیم لیستی از مهم‌ترین ابزار ها را برای شما مهیا کنیم. درصورتی که که شما هم ابزار کارامدی برای این غرض سراغ دارید با ما به اشتراک بگذارید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: